Cartoon physics – część 2

Fizyka kreskówkowa cz. 2

Pan Animator napisał 30 czerwca 2015 | AnimacjaTeoria

W poprzedniej części pisałem o podstawowych 10 zasadach cartoon physics. Do tej listy należy dopisać kilka dodatkowych punktów:

1. Ostry obiekt zawsze wystrzeli postać w górę.

cartoon physics

2. Postać może materializować obiekty za swoimi plecami.

3. Ładunki wybuchowe nie mogą powodować ran śmiertelnych.

4. Grawitacja oddziałuje na postać falami.

5. Ilość oraz rozmiar obiektów nie wpływa na torbę do której są wkładane. Torba zawsze pozostanie tych samych rozmiarów.

6. Postać może zakręcić się wokół własnej osi by przebrać się w ubranie stosowne do sytuacji.

7. Króliki mogą wykopać tunel w krótkim czasie i pozostać idealnej czystości.

8. Ruchy są akompaniowane śmiesznymi efektami dźwiękowymi.

9. Szczególnie mrugnięcia, które są akompaniowane ksylofonem.

10. Zasada przypadkowego pojazdu. Gdy postać tylko wejdzie na pustą drogę ciężarówka pojawia się znikąd.

 


Z biegiem czasu Internet sam dopisał nowe punkty:

  • Drzewo spadające na postać wytworzy miękkie odbicia wbijające tę postać w ziemię.
  • Ogień może się rozprzestrzeniać będąc chwilowo „ożywionym”.
  • Każdy aligator wystrzelony w górę wróci na ziemię jako zestaw walizek lub para butów.
  • Obiekt wystrzelony w górę nie musi trzymać się parabolicznej trajektorii.
  • Inteligencja jest odwrotnie proporcjonalna do rozmiaru ciała.
  • Broń palna jest stosunkowo nieskuteczna (dopóki nie chcesz by ktoś miał całą czarną twarz i problemy z piciem wody).
  • Rysunki są prawdziwe dopóki nie jesteś świadomy, że są to rysunki.
  • Układ trawienny postaci z kreskówki zawsze będzie linearnie się powiększał w proporcji do obiektu, który jest połykany (rozmiar obiektu nie ma znaczenia).
  • Prędkość pojazdu jest limitowana tylko przez liczby napisane na prędkościomierzu.
  • Udawanie wciskania hamulca jest tak samo dobre jak posiadanie go.
  • Dziury można przemieszczać.
  • Rysunki lub konstrukcje wypaczają rzeczywistość. Ta zasada często nie dotyczy rysującego lub budującego.