Hey!
Wracamy do ćwiczenia naszych umiejętności. Czy zadania z poziomu pierwszego i poziomu drugiego zostały wykonane? No! Bo sprawdzę!
Jeżeli tak to zawieszamy poprzeczkę wyżej – ćwiczenie animacji – poziom 3:
- Zbliżenie na zaciskanie dłoni (z otwartej do zamkniętej)
- Zbliżenie na dłoń podnoszącą mały obiekt
- Postać podnosząca ciężki przedmiot (musi mieć w tym cel!)
- Overlapping action (uszy, włosy, ogon)
- Malująca postać
- Wbijanie gwoździa
- Mieszanie zupy i próbowanie smaku z łyżki
- Postać dmuchająca balon
- Żonglująca postać w loopie (zapętlanie animacji)
- Przestraszona postać wyglądająca zza rogu
- Postać niepewnie zaczynająca coś mówić (Przykład)
- Zapinanie kurtki
- Lizanie i zaklejanie koperty
- Wstawanie z ziemi
- Wciskanie przycisku i oczekiwanie na windę
Czy już macie pomysł jak to zrobić? Poczuliście przypływ energii? Wiecie jak to zaplanować? No to do pracy!
Potrzebne rigi do pracy (Autodesk Maya) znajdziecie w tym wpisie.
Inne propy (np. młotek, balonik, talerz z łyżką) olejcie. Wystarczy zwykłe proxy w postaci boxa lub cylindra. A to przypnijmy parent constraint do odpowiedniej kontrolki.
Powodzenia i dobrej zabawy!
Ćwiczenia oparte na świetnym wpisie animatorsisland.com